Ciao,
Sorry for writing in English.
I am going to be on holiday in the Dolomites without my climbing partner between 15 and 28 of July. I'd be happy if I could climb for some days with someone who has some experience.
I am a 40-some open guy and I have been climbing in the mountains for 10 years. In the Dolomites I have done as a leader for example such routes as: Piz Ciavazes, Via Shubert (VI), Spigolo Abram (VII-), Piccola Micheluzzi (V-), Via delle Guide (VI-), III Torre del Sella Via Vinatzer (VI-), Primo Spigolo della Tofana di Rozes (V), Grande Falzarego Via Dibona, (V) and some more.
I could do any V or VI routes, or longer IV in any part of the Doloimites: Palle, Sella, Tofane. Moiazza, etc. Brenta is also possible. Whatever, just to climb a little for a day or some days.
On private message I can write more.
I am learning and can speak some Italian. I speak fluent English.
Grazzie!
================
Ho intenzione di essere in vacanza nelle Dolomiti senza il mio compagno di cordata tra il 15 e il 28 di luglio. Sarei felice se potessi salire per qualche giorno con qualcuno che ha esperienza.
Sono 40 anni. Arrampico nelle montagne per 10 anni. Nelle Dolomiti ho fatto come un leader, ad esempio tali rotte come: Piz Ciavazes, Via Shubert (VI), Spigolo Abram (VII-), Piccola Micheluzzi (V-), Via delle Guide (VI-), III Torre del Sella Via Vinatzer (VI-), Primo Spigolo della Tofana di Rozes (V), Grande Falzarego Via Dibona, (V), e ancora un po '.
Potrei fare qualsiasi V o VI aeree, o più a lungo IV in qualsiasi parte del Doloimites: Palle, Sella, Tofane. Moiazza, ecc Brenta è anche possibile.
Su messaggio privato posso scrivere di più.