cicco 75 ha scritto:salin84 ha scritto:Ta ta ta ta taaaa
Buongiorno dal Tg magnagati!
Le notizie di oggi sono:
lagrima ha fatto un 7b+ trad a san Pietro!
Il barba ha dichiarato
"mai più ceci neri!"
..cicco75 ha venduto i pitbull e preso dei bassotti!
Non ho fatto la castiglioni alla venezia ma tutti parlan dell'ostico camino finale sempre bagnà!!
Del buon ettore ho fatto alla pala d rifugio:stupenda!
Alla cima d'oltro:
stupenda e agghiacciante!
Alla pala canali:
più che stupenda e più che agghiacciante!
All'anticima di roda:
bellina..
Ciao bueo!
...c***o al lesare te pararisi uno che oltre a magnar gati e saver da freschin te ghine' fate un bel poche de vie...
non gavaria mai dito dalla tua simpatia pari a quella di ciausescu nei periodi migliori
proprio vero mai giudicare prima de conosare...
ok ma io volevo capire se qualcuno ci aveva messo le mani su quel camino... E' protetto...?? proteggibile..??pria bona?? smarza??
ciao grazie...
e magari vutto ca te fassa na relassion col schisso formato 1a1 con indica prese ciodi posti indo metare i pie e do raposarte? osti altre me tocca sentirghine una dee vie pi relassionà de web
ripeto te ve in su un fia a destra par sette tiri to de digho anca i gradi3/3+
te rivi soto el camin protession in loco sufficenti ( via da cajani sdeng sdeng ) se el xe mojo te ve a sinistra e te ve for dalla livanoss oppure te te serchi la variante stegher a no steger va in f**a lagrima
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
tea vedi sta tranquillo pal resto scrivi sul browser via castiglioni torre venessia
pria bona? mai prova sajarla de solito me porto a me suppetta de ceci.
po pria bona xe poco sora arsiero se te voi ghe xe un par de bee viette anca la vutto e relassion? te ve sotto e da li tendensialmente verso l'alto co te trovi ciodi te si tea via o fora via co no tei trovi idem...bibliografia in cajane sedi.
tevien? mi vago!