da Mago del gelato » lun mag 15, 2006 11:29 am
da Mr.Mojo » lun mag 15, 2006 11:32 am
da smaz » lun mag 15, 2006 11:48 am
da MarcoS » lun mag 15, 2006 11:51 am
smaz ha scritto:Sono d'accordo con te mago! troppo assimetriche sono limitanti sia per l'aderenza che per l'appoggio laterale... ci vuole il giusto compromesso, già le miura mi sembrano esageratamente asim.
da Herman » lun mag 15, 2006 13:09 pm
da n!z4th » lun mag 15, 2006 14:45 pm
da Mago del gelato » lun mag 15, 2006 15:41 pm
n!z4th ha scritto:uso le "testarossa by sportiva" in genere ma se è in aderenza su granito e vedo che il grado non è esagerato...(max 4°-5°)allora allaccio le mythos...colore viola frufru...sicuramente meglio del color ocra...
da federicopiazzon » lun mag 15, 2006 16:29 pm
da MarcoS » lun mag 15, 2006 16:32 pm
da smaz » lun mag 15, 2006 16:38 pm
MarcoS ha scritto:smaz ha scritto:Sono d'accordo con te mago! troppo assimetriche sono limitanti sia per l'aderenza che per l'appoggio laterale... ci vuole il giusto compromesso, già le miura mi sembrano esageratamente asim.
...e si lavora male di esterno...
sulle miura, vero. anche se sono delle ottime scarpe. Mi trovo meglio però con le anasazi, un po' meno asimmetriche...
da federicopiazzon » lun mag 15, 2006 17:00 pm
MarcoS ha scritto:si, come no. par come che te bùti i pìe de sòjto e fa sicuramente 'na gran diferensa![]()
da MarcoS » lun mag 15, 2006 17:14 pm
federicopiazzon ha scritto:MarcoS ha scritto:si, come no. par come che te bùti i pìe de sòjto e fa sicuramente 'na gran diferensa![]()
ara che mi i pinini i so usare anca massa ben...sè a testa che no ea sè miga el massimo
l'ultima volta che te me ghè visto rampegare sè sta quattro ani fa( scuminsià rampegare da un anno)cossa vutto saveghine!!!!???!!
Comunque non so parchè ma mea ricordo ncora chea giornatina...ierimo al minetti e ghevo provà taras vulva, tutto contento perchè iero a vista pa a prima volta su chei gradi li(ghe sè scrito 6bc su a piera), ti si rivà ti tutto borioso come al soito e anca un fià sproto..te me ghè ditto "no no eassa stare chea via li che sarà al massimo 6b prova sta qua che sè bea beissima..."te me ghe fatto girare i maroni pena visto, go pensà tra mi e mi "ara questo no me eassa nganca il tempo de goderme ea via che subito me dise chea sè na monada.."....
cussì te me ghe taccà via su lingua bollente che ea sè dura da far scifo gavarò fatto miedusentosincuantasincue resting go suppià come na foca intel deserto e me sò fruà fora anche i sentimenti...poi me so ditto"ara sto veccio ah!che bea vietta che me gà cattà fora...pa essare cussì decrepito l se tien e l se move, no pararia miga...bravo proprio..podeva anca spiegarmea un fiettin prima de tacarme a ea rocia..."
Poi me sè arrivà ea foto par emeil proprio bea...e cussì te go perdonà!!!
da andreag » lun mag 15, 2006 17:14 pm
federicopiazzon ha scritto:...ierimo al minetti e ghevo provà taras vulva, tutto contento perchè iero a vista pa a prima volta su chei gradi li(ghe sè scrito 6bc su a piera), ti si rivà ti tutto borioso come al soito e anca un fià sproto..te me ghè ditto "no no eassa stare chea via li che sarà al massimo 6b prova sta qua che sè bea beissima..."te me ghe fatto girare i maroni pena visto, go pensà tra mi e mi "ara questo no me eassa nganca il tempo de goderme ea via che subito me dise chea sè na monada!!!
da federicopiazzon » lun mag 15, 2006 18:14 pm
MarcoS ha scritto:federicopiazzon ha scritto:MarcoS ha scritto:si, come no. par come che te bùti i pìe de sòjto e fa sicuramente 'na gran diferensa![]()
ara che mi i pinini i so usare anca massa ben...sè a testa che no ea sè miga el massimo
l'ultima volta che te me ghè visto rampegare sè sta quattro ani fa( scuminsià rampegare da un anno)cossa vutto saveghine!!!!???!!
Comunque non so parchè ma mea ricordo ncora chea giornatina...ierimo al minetti e ghevo provà taras vulva, tutto contento perchè iero a vista pa a prima volta su chei gradi li(ghe sè scrito 6bc su a piera), ti si rivà ti tutto borioso come al soito e anca un fià sproto..te me ghè ditto "no no eassa stare chea via li che sarà al massimo 6b prova sta qua che sè bea beissima..."te me ghe fatto girare i maroni pena visto, go pensà tra mi e mi "ara questo no me eassa nganca il tempo de goderme ea via che subito me dise chea sè na monada.."....
cussì te me ghe taccà via su lingua bollente che ea sè dura da far scifo gavarò fatto miedusentosincuantasincue resting go suppià come na foca intel deserto e me sò fruà fora anche i sentimenti...poi me so ditto"ara sto veccio ah!che bea vietta che me gà cattà fora...pa essare cussì decrepito l se tien e l se move, no pararia miga...bravo proprio..podeva anca spiegarmea un fiettin prima de tacarme a ea rocia..."
Poi me sè arrivà ea foto par emeil proprio bea...e cussì te go perdonà!!!
..non mi tengo proprio un c***o di niente...
eeh, io magari non ti vedo ma ho le mie spie...
spiegartela? spiegartela?! ma se ho sempre avuto una memoria di merda sulle vie! sono uno di quelli che riesce a fare a vista la stessa salita più di una volta...
da federicopiazzon » lun mag 15, 2006 18:18 pm
andreag ha scritto:federicopiazzon ha scritto:...ierimo al minetti e ghevo provà taras vulva, tutto contento perchè iero a vista pa a prima volta su chei gradi li(ghe sè scrito 6bc su a piera), ti si rivà ti tutto borioso come al soito e anca un fià sproto..te me ghè ditto "no no eassa stare chea via li che sarà al massimo 6b prova sta qua che sè bea beissima..."te me ghe fatto girare i maroni pena visto, go pensà tra mi e mi "ara questo no me eassa nganca il tempo de goderme ea via che subito me dise chea sè na monada!!!
Ma 'nfati come al soito gaveva rasòn MarcoS!!!!
Taras Vulva 6b/c è nettamente più facile del 6a+ che sta due vie più in là a dx (corpi cavernosi, bel tiro di movimento in placca)!!!!!
![]()
![]()
![]()
...e gnocca barocca "restylized" l'avete fatta??? la versione originale mi faceva schifo, un scavo drio st'altro, ora pare che Andrea gabia stropà un fià de busi..... ma che a sia moooolto più dura!!!
![]()
![]()
Andrea
da MarcoS » lun mag 15, 2006 18:24 pm
federicopiazzon ha scritto:E SI VATTE FIDARE DEA ORIETTA TI!!!!!!
Beh ti terrai sempre più di me che ho un dito-wurstel...
la vista al 25 giro NON VALE!!!!! sono anni che lo dico, non vale neanche se sei nonno e hai l'arteriosclerosi .....e non sei ancora a quel punto.
da federicopiazzon » lun mag 15, 2006 18:35 pm
Il Forum è uno spazio dincontro virtuale, aperto a tutti, che consente la circolazione e gli scambi di opinioni, idee, informazioni, esperienze sul mondo della montagna, dellalpinismo, dellarrampicata e dellescursionismo.
La deliberata inosservanza di quanto riportato nel REGOLAMENTO comporterà l'immediato bannaggio (cancellazione) dal forum, a discrezione degli amministratori del forum. Sarà esclusivo ed insindacabile compito degli amministratori stabilire quando questi limiti vengano oltrepassati ed intervenire di conseguenza.